WE STAAN KLAAR VOOR U ALS ER TOCH IETS MIS GAAT.
Je kan zowel online als in één van onze verkoop-en servicepunten terecht voor een uitstekende dienst na verkoop.
Garantietermijn.
Op jouw aankoopfactuur staat steeds de garantietermijn vermeld die geldt op het toestel. De garantietermijn geldt vanaf de aankoopdatum op jouw factuur. Op de meeste Apple producten is een standaard garantietermijn van 2 jaar geldig. Op Windows laptops is een termijn van 1 jaar geldig.
Op accessoires geldt een garantieperiode van 6 maanden. Op de batterij geldt een garantieperiode van 2 jaar, behalve op capaciteitsvermindering. Capaciteitsvermindering is normaal bij een batterij: na verloop van tijd slijt de batterij, waardoor deze niet meer zolang meegaat zonder opladen als op het moment van de aankoop, net zoals bij een nieuw toestel dus. Werkt jouw refurbished toestel niet meer omwille van een volledig defecte batterij, dan valt dit wel binnen garantie.
Wat valt er onder garantie?
Wat valt er niet onder garantie?
Alle defecten of hardware matige gebreken die zich voordoen ten gevolge van:
- Valschade , Drukschade
- Waterschade
- Verhitting
- Onoordeelkundig herstel door derden
Vallen ook niet onder garantie:
- Software gerelateerde problemen
- Virussen
- Installaties
- Een batterij met verminderde capaciteit
De garantie vervalt tevens bij het verbreken van garantiezegels.
Back-ups maken en datarecuperatie vallen niet onder garantie. Dit wordt afzonderlijk aangerekend indien de klant dit wenst.
Garantie Aanmelden
Je kan gewoon met jouw toestel terecht in één van onze verkoop- en servicepunten. Factuur verloren? Geen probleem, we vinden jouw aankoop wel terug in ons systeem.
of
Je kan hier uw garantie online aanmelden.